Horse Shit Trail - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van L & M - WaarBenJij.nu Horse Shit Trail - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van L & M - WaarBenJij.nu

Horse Shit Trail

Door: Lieven

Blijf op de hoogte en volg L & M

20 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Van Lake Mammoth naar Yosemite,

Aldus van ’t skigebied van Mammoth Lake verlaten en naar yosemite national park gereden, ook geen probleem...Voor de geintereserde; we rijden met een Mercury Mountaineer 4WD, 4,6 L V8, we hebben al 3600 Km afgelegt. Verbruik 13L ofte 19,9 miles a Gallon.... I love that car!... sorry bedoel SUV!

Onderweg, ten middel van Yosemite National Park (YNP vanaf nu, da schrijft sneller) zijn we gestopt aan een visitor center. Onze stapschoenen aangetrokken en een pittige wandeling bergop naar Lake Elizabeth. Mooie wandeling van een uur of drie. Daarna doorgereden naar onze eindbestemmimg (Een vakantiewoning aan de grens van YNP). Tegen dat we we onze eindbestemming bereikt hadden begon de GPS te flippen, ten minste dat dachten we... hij (zij) stuurde ons via zandwegeltjes en bospadjes (hip hip hoera voor de SUV....I love that car!) Tot aan een gesloten hek, dju dachten we, verkeerd...maar er plakte precies een papierke op dat hek... nee... ’t is nen envelope...wa staat op die envelope???? To “Lieven Op de Beeck’ Hilariteit alom, aan de andere kant van de wereld, ergens in de middle of nowhere plakt een briefje aan een een hek t.a.v mij! Het begin van weer een mooi verhaal, we zijn terecht gekommen bij Bill en Lauren, deze super lieve mensen verhuren drie vakantie hutjes, op hun eigendom in de middle of nowhere, toevallig hebben ze een website, vandaar dat we daar terecht gekomen zijn. Dit is weer iets dat je niet kan beschrijven, fotograferen of filmen, dit moet je ervaren! Bon, soit, inkopen gedaan, want hier zouden we zelf BBQen, gaan slapen. De morgen erop terug naar YNP gereden. We hebben een wandeling gemaakt in YNP valley, de Mirror lake trail, maar we hebben het een eigen naam gegeven...”Horse shit trail”. Zoals het een goeie Amerikaan betaamd moet elk uniek stukje Amerika commerciel zo veel mogelijk uitgebuit worden. Deze trails worden dus ook door paarden gebruikt, veeeeel gebruikt, en paarden schijten...paarden schijten veeeeel!!!! Deze wandelpaden zitten dus onder de paardenstront....cm dikke lagen paardenstront. En die paardenstront is nog niet niet zo erg..... Maar die vliegen die op deze stront afkomen.... Ok, je hebt het plaatje? Bon. Na de wandeling terug na ons vakantie huisje, onze BBQ aangestoken en zoals steeds uigebreid ge-apero-ed, lekkere steak met sla gegeten!!! Na ’t eten naar de sterrenhemel gestaard, want lichtpollutie is hier niet. Nu gaan we slapen, morgenvroeg eten we eitjes die we van Lauren hebben gekregen, en dan trip naar San Francisco. 't Verslag volgt van Aggie, in ’t engels!
Ajuu, Lieven

• 21 September 2008 - 17:16

Maaike:

Ja manne da klinkt ongeloofelijk! Ben stik jaloers. Is leuk dat ik jullie reis mee kan volgen. Ik wil al jullie foto's en filmpjes zien met kerst, begrepen!!
    Kus kus en nog veel plezier. Keep it up! Looking forward to your next report.
    XXXX

• 22 September 2008 - 21:56

Inge:

hoi lieve amerikaantjes,
    vind het ook ongelooflijk fijn om jullie reisverhalen voor het slapen gaan te lezen. Dat zorgt voor heerlijke dromen... geniet er nog van en blijf jullie vooral amuseren. Dikke kus en heel veel knuffels