chillen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van L & M - WaarBenJij.nu chillen - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van L & M - WaarBenJij.nu

chillen

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg L & M

14 November 2009 | Nepal, Kathmandu

dag lieve allemaal,

eerst en vooral van harte gefeliciteerd aan Musti, Bompi en opa van Robbe (en natuurlijk ook aan Kim en Kristof).

We zijn met wat vertraging (een uur of drie) aangekomen in KTM. Het weer was niet zo goed. Het was bewolkt en ja hoor, we kregen zelfs regen!!!!!!
De rainmakers in actie.
Maar we zaten in Het TGH met onze gids en dragers heerlijk te lunchen en biertjes te drinken. We hebben ze nog een vette tip gegeven. Zonder dragers en gidsen zijn er mar weinig toeristen in de bergen. De meeste mensen hebben gids en dragers bij.
Onze gids en dragers hebben hun werk perfect gedaan. We zijn niet ziek geweest en niet stijf.
Na onze uitgebreide lunch zijn we heerlijk gaan douchen en schone kleding gaan aandoen. Lieven en Rudi zijn naar de barbier gegaan om zich te laten scheren. Annelies en ik hebben onze koffers uitgemest en gesorteerd.
Ons haar fohnen konden we niet door de powercut die hier te pas en te onpas opduikt. Maar we waren lekker schoon en roken weer heerlijk.
Dan maar met nat haar naar sam's bar gegaan. Dat is zo'n beetje ons stamcafe. We kwamen in TGH Paul en Ingrid tegen en zijn met hen naar Sam's bar vertrokken. Daar zaten onze jongens al fris geschoren. Ze haden een baard van 12 dagen en met hun ouderdom komt daar al aardig wat grijs doorheen.

Vandaag gaan we met de kinderen (7 stuks in totaal) winkelen. We gaan ze in het nieuw zetten.

Suzy, Wim heeft een meisje uitgezocht die we op jouw kosten in het nieuw zetten.
Martine, de handdoek is geweldig goed aangekomen bij Lacchu en hij zit al in zijn eigen koffer.

De zon is inmiddels een beetje terug en we gaan op het dakterras heerlijk wat zitten soezen en chillen. Het is tenslotte vakantie he.
Na zo'n rust van de bergen is het lawaaierig in KTM met zijn toeters en bellen.

Tot een dezer dagen op de site.
dikke zoenen aan iedereen en tot gauw

Lieven en Miranda

• 14 November 2009 - 12:38

Monique:

Hoi allemaal!
    Geniet nog even van de laatste dagen! De tijd vliegt nu wel heel snel voorbij he!
    Inmiddels is Sinterklaas in Nederland gearriveerd en stuiteren alle kindjes om ons heen... Die rust van jullie bergen klinkt wel heel aantrekkelijk op dit moment.
    Have fun!
    Liefs, Monique

• 14 November 2009 - 17:50

Eddy En Nancy:

Hela, wat is verkeerd aan mannen met een grijze baard ? :-)
    Amuseer jullie nog aan de andere kant van de wereld, met ons in Spanje ook alles okee.

xxx

• 14 November 2009 - 19:10

Musti & Bompi:

Hey stappers
    Mercikes voor de gelukwensen, Robbe is nu al een hartedief en Zoë doet het supergoed, geeft haar kleine broer veel kusjes en aaitjes ! hopelijk blijft het zo verder evolueren ;o) ! geniet nog van jullie uitstap met de kinderen daar en knuffel ze ook maar stevig ! zij kunnen daar ook zeker en vast van genieten. XXX

• 15 November 2009 - 14:09

Nadia:

de bergen : da is toch schoon en rustig.
    kathmandu : da heeft ook zij charmes
    allé, geniet er nog van, hier in belgië is alles nog het zelfde
    nen dikke knuffel aan Bijay en Ajay

• 15 November 2009 - 17:46

Isabelle:

Geniet nog van jullie laatste dagen lieverds, xxx

• 16 November 2009 - 08:59

Suzy:

Hey verlofgangers !
    Laat jullie nog maar eens gaan voor de laatste dagen.
    Doet me plezier dat jullie een meisje hebben gevonden, om mee uit winkelen te nemen.
    Neem een foto mee naar huis he! Profiteer er nog maar van !

grtjs
    Suzy