onderwaterwereld - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van L & M - WaarBenJij.nu onderwaterwereld - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van L & M - WaarBenJij.nu

onderwaterwereld

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg L & M

30 November 2015 | Thailand, Ko Samet

Vanmorgen een boottocht geboekt om te gaan snorkelen.
We werden opgehaald met een zeer krakkemikkige brommer met een laadbakje aan de zijkant.We voeren met een boot naar een eilandje en daar mochten we in de zee snorkelen binnen een afgezet gebied. Er lagen zeker 6 boten en al die mensen zaten met zwemvest aan in de zee in dat afgezet gebied. We leken wel bootvluchtelingen.We kregen daar na het zwemmen ook eten en drinken.
De snorkeltoer daarna was veel mooier want daar moesten we de boot uit op open water.Het water was troebel door de wind maar toch mooie vissen en koralen gezien.Er werd ook eten in het water gegooid zodat de vissen daar op af kwamen, zo leek het wel of we in een aquarium vol met vissen zwommen.
Er werd ook nog een kleine toer georganiseerd om te gaan vissen. Rudi is direct op die boot gesprongen.  Veel hebben ze niet gevangen.Na het snorkelavontuur zijn we zoals altijd gaan aperitieven, douchen en lekker gaan eten
.Het was onze laatste avond in Thailand. Vandaag vertrekken we terug naar Bangkok. Als we daar aankomen zullen we ons omkleden en klaarmaken voor de terugvlucht.We kunnen nog eten en om 22 uur moeten we een taxi nemen naar de vlieghaven. Dan zit onze vakantie erop. Morgenmiddag om 13 uur zullen we landen.
Het was een heel fantastische vakantie, fijne mensen, lekker eten, warme temperatuur,  mooie omgeving.Hier komen we zeker nog terug.

• 30 November 2015 - 09:49

Nadine Herreman:

ja aan alles mooie dingen komt een einde . aan jullie reisverslagen kan je niet twijfelen dat dat daar fantastisch was . nu nog een veilige terug trip , kijk nog maar even achterom en adem nog even de lucht van thailand in en dan terug naar ons belgié land . tot weldra

• 30 November 2015 - 10:46

Alison:

Leuke verslagen , het was fijn om mee te volgen van hieruit!
    't Zit er al op!!! Toch snel gegaan eigenlijk, niet?
    Maar wat hadden jullie een mooie reis, ik ben al benieuwd naar de foto's !
    tot snel!

• 30 November 2015 - 12:09

Loes:

Aan alles komt een eind, maar zeker een mooie vakantie gehad, we wachten op de foto"s
    Goeie reis naar huis!!

• 30 November 2015 - 15:51

Eddy:

Bedankt voor de schrijfseltjes xxx

• 30 November 2015 - 16:20

Karin:

Welkom terug bij den hansen! :)

• 07 December 2015 - 10:26

Johan:

Dag Lieven en Miranda, dank voor de blog.
    Ik heb dit alles nu pas in een trek gelezen, maar daarom niet minder waardevol.
    Dank voor jullie openhartige "recht voor de raap" verslaggeving. Heel boeiend.
    Wij beginnen al sterker en sterker te verlangen naar onze reis zomer 2016.
    Groetjes
    Catherine en Johan