zere voeten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van L & M - WaarBenJij.nu zere voeten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van L & M - WaarBenJij.nu

zere voeten

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg L & M

05 November 2015 | Thailand, Chiang Mai

Zo, ik ben weer aan de beurt. Nu moet ik mijn verslag wel opslaan.
Bangkok was echt de moeite. We hebben daar 2 dagen rondgelopen. Elke dag tussen de 18 en 20 km.
We hebben niet elke tempel gezien maar toch veel. Het koninklijk paleis zal voor 21 november zijn of zo.
Op 3 nov hebben we het vliegtuig naar Chiang Mai genomen. Met 2 uur vertraging zijn we vertrokken. Dat kan al tellen hè op een vlucht van een dik uur. Toen we aankwamen regende het. We hebben een taxi naar het Chiang Mai Tai hotel genomen.
Koffers konden we niet uitpakken want er is geen kast in de kamer. Vreemd hè. De gordijnen zijn niet verduisterd. Het is dus om 5.30 volop licht in de slaapkamer. Voor de gordijnen hebben we handdoeken gehangen omdat ze ook s nachts het licht op de gang laten branden.
We zijn maar direct Chiang Mai in gegaan om iets te drinken.
Het centrum, de night bazaar en de Wororot market zijn vlakbij het hotel.
De volgende ochtend hebben we lekker ontbeten en zijn we de tempels gaan verkennen. Het zijn er ook hier heel wat. Ik had gedacht dat het rustiger zou zijn dan Bangkok maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Gisteren hebben we de meeste km gewandeld. De oude stad van chang mai verkend en naar worod marked gestapt. Meer dan 20 km in totaal..We hebben ook 2 motors gereserveerd/ gehuurd. De eerste avond hebben we lekker gegeten bij een fransman en gisteren bij een heel leuk thais restaurant.
Na weer een nacht vol licht zijn we vandaag naar doi suthep gegaan met de motor. Een hele mooie rit. Het was gisteren en vandaag weer mooi weer dus het was genieten op de motor. Boven op de berg suthep was het frisjes. We hebben een mooie waterval gezien. We waren blij wat natuur te zien want de gouden boudhas kwamen onze neusgaten uit. De natuur is heel mooi.
Vanavond gaan we naar de avondmarkt. Morgen hebben we een mooi route uitgestippeld van een 100 km. Maar dan is het aan Lieven voor een verslag.
Lieve groetjes van ons en ja hoor, we zullen voorzichtig zijn xxxjes

• 05 November 2015 - 11:29

Nadia Van Herck:

ikke vandaag richting Nepal
    amuseer jullie daar in Thailand

• 05 November 2015 - 18:57

Linda Wouters:

Hey vakantiegangers,
    Geniet van jullie dagjes daar en vergeet geen massage te nemen hè!

• 05 November 2015 - 20:20

Nadine:

hey hey ni moeilijk van die zeer voeten,jullie gaan gewoon super fit zijn na al die kilometers in de benen, chapeau . hopelijk is er een foto van u op de moto . t'is bijna of er daar meer tempels zijn dan huizen maar één voor één wel kei mooi zeker . en daar zal je zeker onnoemelijk onaangetaste natuur hebben das iets wat wij niet kunnen vaten hier . voor morgen een toffe rit en veel genieten en veel foto's dat we die nadien een stukje mee kunnen genieten , fijne dagen en tot de volgende mail, dikke knuf dien x