Inspiratie - Reisverslag uit Zanzibar Island, Tanzania van L & M - WaarBenJij.nu Inspiratie - Reisverslag uit Zanzibar Island, Tanzania van L & M - WaarBenJij.nu

Inspiratie

Door: Lieven

Blijf op de hoogte en volg L & M

29 Juni 2019 | Tanzania, Zanzibar Island

T’ is dus aan mij. Ik moet ook wat schrijven. Maar heb geen inspiratie… een writers block zoals ze zeggen. Daar moet je wat aan doen. Dus ben ik samen met Miranda naar Zanzibar getrokken, hebben ons gesetteld in een kei leuk, klein resort, “Spice Island” genaamd. Ik zit nu op het terras van onze hut met rieten dak, met een glas - voor een resort - uitstekende witte huiswijn, als een echt auteureke ;-), hopend dat de inspiratie me met de slok wijn binnen sijpelt! (Tipsie gaat alles beter ;-)) .
Over een uurtje gaan we eten, BBQ aan het zwembad met live muziek, ik heb de stoelen geteld en we zijn met 26. Zo klein is het resort, echt zalig! Nog zaliger en frappant… Geen muggen op Zanzibar, echt! Raar hé?
Maar wat kan je meer schrijven over Zanzibar, buiten dat Freddy Mercury hier geboren is? Warm? Ja! Zonnig? Ja! Relax? Ja! Lekker eten en drinken? Ja! Maar daarmee is alles gezegd, dus ik wil wat terugblikken op de afgelopen weken! De Kilimanjaro, de Safari! Zo indrukwekkend allemaal. Dus ik schrijf de komende dagen enkele blogs over enkele details, persoonlijke indrukken, Terugblikken. Geen facts and figures, zoals Miranda ze mooi en duidelijk uit de doeken deed. Neen, indrukken, impressies…Alhoewel, da’s ’t zelfde… 
Yes, this is also Africa
Lieven

• 02 Juli 2019 - 06:08

Alison:

Hoi Lieven, gij hoeft geen auteureke te zijn, gewoon Lieven is goed genoeg;-)
    Na de klim en de safari zal dat chillen aan het zwembad ongetwijfeld deugd doen. Benieuwd naar je impressies van Afrika.
    Ik blijf lezen.